پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/نماینده ولی فقیه در کردستان از حضور پرشکوه مردم این استان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان،حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان با صدور پیامی از حضور پرشکوه مردم این استان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر کرد.

در متنپیام آمده است:

انتخابات و حضور در کنار صندوق رای جلوه ای از به تصویر کشاندن جمهوریت در انقلاب اسلامی و تبیین‌گر مردم سالاری دینی ذیل این نظام مقدس است.

امروز با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی، دشمنان مردم اعم از دولت‌های مستکبر و گمراهان و ساده لوحان داخلی تمام تلاش خود را برای ایجاد فاصله میان مردم و حاکمیت گذاشته و در این راه از هیچ دسیسه‌ای فروگذار نکردند اما با شکست مواجه شدند و مردم کردستان دوشادوش دیگر ایرانیان با حضور خود حماسه‌ای دیگر آفریدند.

اینجانب وظیفه دارم از مردم نجیب کردستان و همه دست اندر کارانی که برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور زحمت کشیده اند تشکر و قدردانی کنم امیدوارم در مراحل پیش‌رو و عرصه‌های دیگر همچنان پایدار و با استقامت بمانند.

عبدالرضا پورذهبی ـ نماینده ولی فقیه در استان کردستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha