جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیانیه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پیام های جداگانه ای از حضور حماسی مردم دارالعباده استان یزد در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با صدور پیامی از حضور پرشکوه مردم دارالعباده استان یزد در انتخابات تقدیر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: شما مردم شریف استان یزد با دلبستگی به اسلام و نظام و انقلاب و با لبیک به آرمان‌های انقلاب و مکتب امام و شهدا خصوصاً شهید سرفراز و قهرمان، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و لبیک به رهنمود های حکیمانه مقام معظم رهبری، در انتخابات بیست و هشتم خردادماه برای تعیین رئیس جمهور و شوراها، به ‌رغم توطئه‌های چندماهه معاندین و بدخواهان انقلاب در پای صندوق‌های رأی، پرشکوه و دشمن‌شکن شرکت کردید.

آیت الله ناصری یزدی تصریح کرده است: با عزم راسخ خود عزت ملی و اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندید و بی‌شک این عمل دینی، سیاسی، انقلابی شما اجری عظیم خواهد داشت.

این بیانیه افزوده است: به روح بلند رهبر فقید انقلاب و شهدای سربلند میهن درود می فرستم و از تمامی شما شرکت کنندگان در پروژه دشمن شکن انتخابات و از تمام نهادها و دست اندرکاران برگزار کننده انتخابات کمال قدردانی را دارم.

امام جمعه یزد اظهار امیدواری کرده است: قوه مجریه و شوراهای اسلامی شهر و روستای استان در چهار سال پیش رو، با بهره گیری از راهنمایی های مقام معظم رهبری مدظله العالی و توانمندی های کشور و استان، آنگونه که در خور شأن و منزلت این مردم عزیز می باشد برای رفع مشکلات و موانع  مخصوصاً اقتصاد و معیشت و اعتلای فرهنگ جامعه همت گمارند و در راه تحقق اهداف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی بیش از پیش تلاش نمایند تا ان شاءالله شاهد سربلندی و سرفرازی اسلام و انقلاب باشیم.  

*پیام فرمانده سپاه الغدیر استان یزد

سردار رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پیام تقدیری از مردم شریف استان یزد آورده است: حضور عزتمندانه شما در انتخابات ۱۴۰۰ که حکایت از روشن بینی و درایت عمیق یزدی ها دارد، نشان داد مردم نجیب یزد ضمن گلایه و دردمندی از مشکلات اقتصادی، اعتقاد دارند با حضور در صحنه باید مشکلات را حل کرد و در این راه عزمی راسخ دارند.

در این بیانیه تأکید شده است: سپاه الغدیر استان یزد بر خود لازم می داند ضمن تشکر و خضوع در برابر شما مردم ولایت مدار دارالعباده و دارالعلم یزد که خلق کننده این جشن باشکوه بودید، به طور خاص از نیرو های تأمین کنندگان امنیت این حماسه ی عظیم از جمله نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان دلاور تقدیر و تشکر نموده و بواسطه این رحمت الهی سجده شکر بجا می آوریم.

*پیام نماینده مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی

محمدصالح جوکار در پیام قدردانی خطاب به مردم یزد آورده است: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی پاسخی محکم به معاندینی بود که هیچ زمانی دست از دشمنی با ملت ایران برنداشته و با تمام توان رسانه‌ای و تبلیغاتی خود در تلاش برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم و کاهش مشارکت مردمی بودند.

وی ابراز کرده است: اینجانب خاضعانه سر تعظیم در برابر اوج بصیرت و ولایت‌مداری ملت شریف ایران فرو آورده و در پیشگاه خداوند متعال برای تمامی افرادی که با حضور خود توطئه دشمنان نظام را خنثی کرده و زمینه ناامیدی آنها از ایجاد تفرقه در نظام اسلامی ایران را فراهم کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرده است: منتخبین ملت در مقام ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نظر اعتماد مردم را جلب کرده نهایت امانت‌داری را به کار بسته و با تمام توان و تلاش برای رفع مشکلات جامعه و قرار دادن کشور در مسیر توسعه و پیشرفت قدم برداشته و خدمت‌گزاری به مردم شریف، فهیم و صبور ایران اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

برپایه این گزارش، همچنان صدور پیام ها و بیانیه های مسئولان در سراسر استان برای قدردانی از مردم ادامه دارد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha