جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه انتخاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، انتخاب اصلح بود، گفت: ان شاء الله روزهای خوب و آرامی را برای هم وطنان و نظام در پیش خواهیم داشت.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: بازهم شاهد شکوه و عظمت ملت ایران در برابر دستگاه استکباری بودیم. ملتی که بیش از ۴ دهه است که ولایتمداری و عشق و وفاداری به نظام را همیشه در عمل نشان داده اند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: دیروز ملت ایران حماسه ای آفرید؛ حماسه ای که بسیاری از دشمنان و معاندان این آب و خاک هرچه داشتند هزینه کردند که اتفاق نیفتد، ولی همه جهانیان دوباره بیعت ملت ایران با نظام و انقلاب را نظاره گر شدند.

این استاد حوزه  با اشاره به اینکه انتخاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، انتخاب اصلح بود، تاکید کرد: با وجود آن که همه ما از روحیه جهادی، انقلابی و نیز روحیه مبارزه با فساد ایشان مطلع هستیم، ان شاء الله روزهای خوب و آرامی را برای هم وطنان و نظام در پیش خواهیم داشت و البته از ملت ایران می خواهیم که همواره برای اعتلای این نظام الهی که میراث والای امام راحل و شهداست، در کنار این دولت انقلابی قرار بگیرند.

حجت الاسلام محمودی افزود: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به خوبی به مشکلات، فقر و دیگر معضلاتی که کشور سالهاست با آن دست و پنجه نرم می کند، آشناست و بی شک ۴ سال پیش رو سخت ترین سال ها و حتی روزها برای مفسدین اقتصادی در این کشور خواهد بود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان خاطرنشان کرد: از منتخب ملت ایران درخواست داریم که توجه خاص و ویژه ای به استان کردستان داشته باشد و اجازه ندهد که استعدادها و پتانسیل های این خطه از ایران اسلامی هدر برود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha