سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پیامی حضور پرشور مردم در انتخابات و انتخاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی را به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پیامی حضور پرشور مردم در انتخابات و انتخاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی را به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم تبریک گفت که متن این پیام بدین شرح است:

      

بسم الله الرحمن الرحیم
«در نظام اسلامی -یعنی مردم‌سالاری دینی- مردم انتخاب می کنند، تصمیم می گیرند و سرنوشت اداره کشور را به وسیله منتخبان خودشان در اختیار دارند؛ اما این خواست و انتخاب و اراده در سایه هدایت الهی، هرگز به بیرون جاده صلاح و فلاح راه نمی‌برد و از صراط مستقیم خارج نمیشود. نکته اصلی در مردم‌سالاری دینی این است. این هدیه انقلاب اسلامی به ملت ایران است.» 
رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ ریاست ‌جمهوری‌ سال ۱۳۸۰

بعد از ماه ها تلاش دشمنان قسم خورده خارجی به همراه برخی فریب خوردگان داخلی برای ناامیدی مردم از نظام اسلامی و تحریم انتخابات، این ملت غیرتمند ایران اسلامی بود که علی‌رغم تمام گلایه ها و نابسامانی، بار دیگر، مایه عزت تمام آزادی خواهان جهان شدند و قلب همه مستضعفین عالم را در سراسر گیتی پر از شادمانی و سرور کردند.
آفرین به حماسه آفرینان دیروز، قهرمانان امروز و مجاهدین فردا که نشان دادند در دفاع از وطن و نظام اسلامی، هیچ چیزی مانع آنها نمی شود. 
به حق، جهاد ملت ایران، تمام معادلات دشمنان اسلام عزیز را که سال ها برای آن برنامه ریزی کرده بودند، بر هم زده و فصل جدیدی را در کارنامه ملت ایران آغاز کرد.
پیروز این انتخابات، همه ملت ایران بود و رئیس جمهور منتخب، خادم همه جمهور خواهد بود.

مجمع نمایندگان طلاب این پیروزی بزرگ را که از کرامت امام مهربانی‌ها، حضرت ولی بن موسی الرضا و کریمه اهل بیت(سلام الله علیها) بود را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، نائب بر حق ایشان، امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و ملت شریف ایران اسلامی تبریک عرض می نماید.

همچنین برای توفیق بیشتر منتخب ملت حضرت آیت‌الله رئیسی (مدظله‌العالی) به درگاه الهی دست تضرع بلند کرده و آمادگی خویش را برای همکاری در جهت ایجاد دولت اسلامی و مردمی در گام دوم اعلام می دارد.

     

والسلام علی عبادالله الصالحین
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم
۲۹ خرداد ۱۴۰۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha