پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آغا سید حسن الموسوی الصفوی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی صفوی گفت: موفقیت سید ابراهیم رئیسی، نقطه عطفی در صیانت و سربلندی انقلاب اسلامی ایران و روحیه اعتماد به نفس مردم ایران هست و این تصمیم مردم ایران در راستای رسالت انقلابی، نمونه‌ای از تجدید وفا با امام خمینی (ره) است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی صفوی رئیس انجمن شرعی شیعیان جامو و کشمیر پیروزی شکوهمند حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را به آیت الله العظمی سید علی خامنه ای، مردم ایران و پیروان انقلاب اسلامی در سراسر جهان صمیمانه تبریک گفت.

وی افزود: موفقیت سید ابراهیم رئیسی، نقطه عطفی در صیانت و سربلندی انقلاب اسلامی ایران و روحیه اعتماد به نفس مردم ایران هست و این تصمیم مردم ایران در راستای رسالت انقلابی، نمونه‌ای از تجدید وفا با امام خمینی (ره) است.

وی از خداوند متعال خواست تا به حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی، توانایی خدمت به انقلاب اسلامی و ملت ایران را تحت حمایت مقام معظم رهبری عطا کند و همچنین اظهار داشت که آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور تازه منتخب ایران از موقعیت خود برای نقشی سخت کوش در راه حل عادلانه اختلاف کشمیر استفاده کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha