پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حمید صفار هرندی نماینده ولی فقیه در سوریه

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در سوریه انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی را به عنوان منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید صفار هرندی نماینده ولی‌فقیه در سوریه در پیامی انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی را به عنوان منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجة الاسلام و المسلمین آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی(دام عزّه) 

سلام علیکم

انتخاب شایسته حضرت عالی به ریاست جمهوری کشورمان، افزون بر ایران در میان مردم مؤمن منطقه خصوصاً کشورهای محور مقاومت، موجی از سرور و امید آفرید.

حضور پرصلابت و گسترده مردم بزرگ ایران در پای صندوق رأی، دل های دوستان انقلاب اسلامی را در پهنه گیتی شادمان و دشمنان کینه توز را افسرده و ناامید کرد و روز ۲۸ خرداد را در تاریخ سراسر افتخار وطن عزیزمان جاودانه نمود.

ملت هوشمند و قدرشناس، فراتر از آفریدن آن حماسه سترگ، خدمتگزاری نام آشنا و با اخلاص را برای اداره کشور برگزیدند که در سنگرهای گوناگون، جز امانت، صدق و راستی و مدیریت مجاهدانه از او سراغ ندارند. 

اینجانب ضمن تبریک حماسه شکوهمند انتخابات به پیشگاه ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای(دام ظلّه الوارف) و مردم قهرمان ایران، تصدی مسئولیت بزرگ خدمتگزاری به مردم پاک سرشت ایران اسلامی را از صمیم دل به شما تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق فراهم آوردن زندگی پاک و عزتمندانه برای ملت ایران را به دست شما از درگاه خداوند منان مسئلت میکنم. 

حمید صفار هرندی

نماینده مقام معظم رهبری در سوریه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha