پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دبیرکل مجمع تقریب

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پیامی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پیامی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی دامت‌برکاته

سلام‌علیکم و رحمة الله و برکاته

خدای بزرگ را شاکرم که توفیقی دیگر برای نمایش اتحاد، همدلی و همراهی به ملت فهیم، انقلابی، شجاع و متدین ایران برای حضور در انتخابات همچنین انتخابی درست و مؤثر عطا فرمود.

این وحدت و یکپارچگی که از آغازین روزهای مجاهدت مؤمنانه برای افراشتن پرچم حکومت اسلام عزیز و حیات پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود داشته و خواهد داشت، بزرگ‌ترین موهبت الهی به این مردم از هر مذهب و باور اسلامی است.

اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه احدیت به پاس حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، انتخاب جنابعالی را که از پرچمداران وحدت اسلامی هستید به ریاست‌جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

امید است تحت هدایت‌ها و ارشادات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و همراهی و مشارکت آحاد امت اسلامی همواره موفق و پیروز باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha