جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فلسطین

حوزه/ بعثه مقام معظم رهبری با مشارکت نهادهای فعال بین المللی همایش بین المللی «نبرد شمشیر قدس، فلسطین و محور مقاومت؛ دستاوردها و چشم انداز» را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، معاونت بین الملل بعثه مقام معظم رهبری با همکاری تعدادی از نهادهای فرهنگی و بین المللی، بمناسبت پیروزی مقاومت فلسطین بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۱۲ روزه غزه، همایشی تحت عنوان «نبرد شمشیر قدس، فلسطین و محور مقاومت؛ دستاوردها و چشم انداز» برگزار می کند.

حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط معاون بین الملل بعثه مقام معظم رهبری در این باره افزود: این همایش با هدف بررسی ابعاد پیروزی مجاهدان فلسطینی در جنگ ۱۲ روزه و تشریح دستاوردهای آن برگزار می شود.

بگفته وی، این رویداد با حضور نخبگان و شخصیت های جهان اسلام از کشورهای ایران، فلسطین، مصر، عراق، لبنان، سوریه، عمان، افغانستان، پاکستان، مالزی، بحرین در روز پنجشنبه آینده(سوم تیرماه مصادف با سیزدهم ذی القعده) در دو نوبت صبح و بعد از ظهر، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به صورت حضوری همراه با پخش مجازی و نوبت عصر از ساعت ۱۷ به صورت مجازی برگزار می شود.

معاون بین الملل بعثه گفت: علاوه بر معاونت بین الملل بعثه مقام معظم رهبری، مرکز ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه، معاونت بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مجمع جهانی اهل بیت (ع) و جامعه المصطفی العالمیه در برگزاری این همایش بین المللی مشارکت دارند. 

وی افزود: این رویداد بین المللی که به زبان عربی اجرا می شود از طریق فضای مجازی به آدرس های زیر در دسترس علاقه مندان داخلی و بین المللی خواهد بود:

یوتیوب: https://bit.ly/۲I۶۷NfX

آپارات: https://www.aparat.com/hajj_conferences_ar/live

شبکه اینترنتی عبرات: http://abarat.tv/

همایش بین المللی «نبرد شمشیر قدس، فلسطین و محور مقاومت؛ دستاوردها و چشم انداز» برگزار می شود

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha