جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بهجت پور

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران در پیامی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی از سوی مردم به عنوان رئیس جمهور دولت سیزدهم را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور به رئیس جمهور منتخب به این شرح است:

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی «دام‌عزه»

رئیس جمهور منتخب، محترم و معزز ملت شریف ایران

با اهدای سلام و عرض تحیت

حماسه بزرگ ملت قهرمان ایران در 28 خردادماه که در این برهۀ خاص و حساس کشور، تجلی وحدت و حمایتی دگرباره از آرمان‌های انقلاب اسلامی بود، دشمنان و بدخواهان را ناامید و وادار به عقب‌نشینی کرد. این هم‌آورد عظیم که به پشتیبانی ولایت فقیه رقم خورد، افتخاری بزرگ برای ملت شریف و مسلمان ایران ثبت کرد.

اینک انتخاب حضرتعالی به عنوان ثمر ارزشمند، گران‌سنگ و افتخارآمیز این حماسه بزرگ را پاس داشته؛ مزید توفیقات جنابعالی را در گزینش یاران همراه، وصول به برنامه‌های راهگشا و حل مسائل و مشکلات پیش رو از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران نیز که حامی همیشگی انقلاب است، از زمان اعلام اسامی داوطلبان تأییدصلاحیت‌شده تلاش کرد تا با استفاده از ظرفیت گستردۀ طلاب و روحانیون خواهر در سراسر کشور، از طریق برگزاری جلسات، نشست‌های حضوری و غیرحضوری، تبلیغ و گفتگوهای چهره‌به‌چهره و اطلاع‌رسانی و گفتمان‌سازی در بستر رسانه‌ای، ضمن معرفی شاخصه‌های کاندیدای اصلح، زمینۀ مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم آورد.

بانوان حوزوی که به سهم خود در تحقق این رویداد باشکوه کوشیده‌ و ضمن ادای وظیفه از طریق عرصه‌های فضای حقیقی و مجازی در میدان انتخابات به تبلیغ و ترویج مشارکت حداکثری پرداخته‌اند، به شکرانه این نعمت بزرگ جبهه سپاس به درگاه حق تعالی می‌سایند.

اکنون که ملت غیور به ویژه بانوان هوشیار و فداکار به وظیفه خود در پاسداری از نظام جمهوری اسلامی عمل نموده‌اند، در آستانه ورود به میدان جدید خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داریم، امید است با توجه به اولویت‌های برزمین‌مانده عرصۀ زن و خانواده، جبران عقب‌ماندگی‌های این حوزه که علت‌العلل بسیاری از نقیصه‌های فرهنگی و اجتماعی به شمار می‌رود، مورد عنایت جدی قرار گیرد.

تبیین، تبلیغ و ترویج ارزش‌های اصیل اسلامی مربوط به خانواده از قبیل فرزندآوری، مادری و همسرداری در جهت تحکیم، تثبیت و تعمیق اصالت خانواده در نظام اجتماعی کشور در کنار حفظ و حمایت از امنیت، هویت و کرامت زن مسلمان در نظام آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، محیط‌های شغلی و عرصه‌های فرهنگی، رسانه‌ای، اجتماعی و سیاسی، علاوه بر پشتیبانی از زنان، جهت نقش‌آفرینی کارآمد ایشان در عرصه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی براساس اقتضائات زنانه و مواجهۀ اصولی با امواج مخرب و ویران‌گر علیه این قشر تمدن‌ساز، از مهم‌ترین انتظارات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران جهت امعان نظر در حیطۀ مسائل زن و خانواده به شمار می‌رود.

این مرکز نیز آمادگی دارد با اتکا به صدها مدرسه علمیه و هزاران روحانی و طلبه خواهر فاضل و فرهیخته در سراسر کشور، دولت سیزدهم را در تحقق این اهداف والا یاری رساند.

امید است همان‌گونه که از حضرتعالی انتظار می‌رود با استمداد از قوه لایزال الهی و تبعیت از سیاست‌ها و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی» با توانی مضاعف در رفع محرومیت‌ها، حل مشکلات، تنگناها و کاربست شیوه‌های وصول به عزت و اقتدار در داخل و خارج کشور توفیق یافته و امید به رفع ظلم، استقرار عدالت، آرامش و امنیت در جهان از رهگذر انقلاب اسلامی را فزونی و ارتقاء بخشید.

عبدالکریم بهجت‌پور

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha