جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محسن جلالی- معاون آموزش و پژوهش حوزه اصفهان

حجت الاسلام والمسلمین جلالی گفت: از تقریر نویسان برتر دروس خارج حوزه علمیه استان اصفهان  با اهدای هدایای نقدی تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام و المسلمین محسن جلالی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: در راستای حمایت و رونق بخشی به فضای پژوهش، دفتر امور فضلای حوزه علمیه استان اصفهان، اقدام به تقدیر از تقریر نویسان دروس خارج حوزه علمیه استان اصفهان کرد.

وی بیان کرد: در این راستا ۱۰ نفر از تقریرنویسان برتر دروس خارج استان در نیم سال دوم ۱۳۹۹ جهت تشویق به معاونت پژوهش حوزه علمیه اصفهان، معرفی شد که با عنایت و پیگیری معاونت پژوهش حوزه علمیه اصفهان، هدایای نقدی به حساب این روحانیون واریز گردید.

مدیر دفتر امور فضلای حوزه علمیه استان اصفهان تصریح کرد:  ۱۰ تقریر برتر، از بین بیش از ۲۰۰ تقریری که در نیمه پایانی سال۹۹ به امور فضلا تحویل گردیده بود، انتخاب شدند.

  وی افزود: از نکات حائز اهمیت در انتخاب یک تقریر برتر، می توان به اجمال به مواردی از جمله مقدار و اندازه تقریر نوشته شده در هر جلسه، کامل بودن تعداد جلسات، خط زیبا و یا تایپ شده، دقت در روش و اسلوب تقریر نویسی، استناد به متن آیات و روایات طرح شده توسط استاد اشاره نمود.

جلالی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و عدم برگزاری دائمی دروس خارج به صورت حضوری، قرار بر این شد که تا پایان سال ۱۴۰۰، در چند مرحله دیگر، به تقریرات برتر، مجددا، هدایایی تعلق گیرد تا بدینوسیله در راستای پاسداشت و ماندگاری تقریرات دروس خارج، قدمی برداشته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha