جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علی نیک زادثمرین

حوزه/ نایب رئیس مجلس شورای اسلامی مجلس با تاکید بر اینکه مردم با وجود تمامی مشکلات پای صندوق‌های رای آمدند، هم اکنون نوبت ما است تا برای رفع مشکلات آنها بدویم و شب از روز نشناسیم، گفت: مجلس در عین پایبندی به تفکیک قوا و عمل به وظایف ذاتی نظارتی خود همراه و همکار دولت منتخب خواهد بود و از هیچ کوششی برای کاستن از آلام و مشکلات مردم دریغ نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، علی نیک زادثمرین، در آغاز نشست علنی امروز (سه شنبه اول تیرماه) در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک و تهنیت به ملت ایران و همه مسلمانان جهان به مناسبت ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) گفت: تقارن جشن های دهه کرامت با جشن پیروزی ملت در آزمون تعیین سرنوشت را گرامی می داریم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس یازدهم ادامه داد: انتخابات از مهمترین نمودهای جمهوریت در نظام و مردم سالاری دینی است و پیام این دوره از انتخابات، مخابره یک «نه» بزرگ به تلاش های واهی شبکه های ۲۴ ساعته سعودی و صهیونیستی از یکسو و توهمات برخی بی بصیرتان متوهم داخلی از سوی دیگر بود که تلاش کردند انتخابات را تحریم کنند.

وی اضافه کرد: مردم عزیز کشورمان با بصیرت خود، علی رغم مشکلات معیشتی و نگرانی از بیماری همه گیر کووید و تبلیغات صدها میلیاردی رسانه ها با فراخوان رهبری به صحنه آمدند تا بگویند گرچه از مسئولان و وضعیت موجود دلخور هستند، اما به انقلاب اسلامی پایبند و به حل مشکلات امیدوارند.

نیکزاد  با بیان اینکه این پیروزی را به رهبر عزیزتر از جانمان که محافظ اسلامیت و پاسدار جمهوریت نظام اسلامی و همواره همراه و در کنار مردم هستند، تبریک و تهنیت عرض می کنیم، افزود: مجلس در عین پایبندی به تفکیک قوا و عمل به وظایف ذاتی نظارتی خود همراه و همکار دولت منتخب خواهد بود و از هیچ کوششی برای کاستن از آلام و مشکلات مردم دریغ نخواهد کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم با وجود مشکلات، مناعت طبع و بزرگواری خود را با حضور در پای صندوق ها نشان دادند، اکنون نوبت دولتمردان و همه قواست که نوکری خود را نشان دهند. هر کس که برای خود شأنی بالاتر از نوکری در مقابل ملت بزرگ قائل است، جایی در مجلس انقلابی، دولت مردمی و قوه قضائیه مقتدر نخواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه مردم آمدند، هم اکنون نوبت ما است تا برای رفع مشکلات آنها بدویم و شب از روز نشناسیم چرا که در غیر این صورت در حق شهدا جفا کرده ایم، ادامه داد: حضور مردم در انتخابات تبلور بازگشت قدرت به مردم بود، برای منتخب مردم آرزوی توفیق داریم و امیدواریم دولت سیزدهم بتواند تا پایان مردمی، ولایی و انقلابی بماند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: مواضع صریح و انقلابی دیروز رئیس جمهور منتخب در احقاق حقوق مردم ایران جای تقدیر دارد. آنچه گفته شد منطبق با قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران است و دولت آمریکا باید این پنبه را از گوش خود بیرون کند و بفهمد که قرار نیست تحت هیچ شرایطی بدون تامین منافع ملی ما، قبل از لغو تمام تحریم ها و اثبات صحت قول هایشان از طریق راستی آزمایی، تعهدی امضا شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم طرف های غربی پیام انتخابات و مقاومت قهرمانانه ملت بزرگ ایران در برابر تحریم ها را درست و عادلانه دریافت کند و از هر فرصتی که نظام اسلامی برای آنها فراهم کرده است، استفاده کنند، تصریح کرد: هر آنچه می توانستید تحریم کردید تا ملت را به زانو درآورید، اما امروز می بینید مردم ایران همچنان ایستاده اند و به سوی قله ها در حرکتند، اما دشمنان این ملت یا در باتلاق های خودساخته زمین گیر شده اند یا همچون نتانیاهو و ترامپ به زباله دان تاریخ سپرده شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha