پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد

حوزه/ تبلیغ تخصصی از اولویت های مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص تحقق مسأله محوری در امر تبلیغ دین و ارتباط با مخاطب و مردم می باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد در جلسه کمیته تبلیغ تخصصی که با حضور مدیران فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و اعضای کمیته جذب تبلیغ تخصصی در سالن جلسات این دفتر برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه کرامت و قدردانی از زحمات مسئولین شعبه خراسان اظهار داشت: تبلیغ تخصصی از اولویت های مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص تحقق مسأله محوری در امر تبلیغ دین و ارتباط با مخاطب و مردم می باشد.

وی با اشاره به لزوم تجمیع متخصصین در زمینه های مختلف موضوعات تخصصی، گفت: لازم است فعالیت های فوری در خصوص تجمیع متخصصین، ترسیم فعالیت های جدید، انتقال تجربیات و حمایت های مادی و معنوی از طرح متخصصین در مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی صورت پذیرد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، توجه به موضوع "مسأله محوری" را امری مهم برشمرد و تصریح کرد: اگر تبلیغ تخصصی به معنای دقیق کلمه محقق نشود، موضوع "مسأله محوری" که حلقه ارتباط امر تبلیغ و مخاطبین است، معطل می ماند.

وی حمایت از تبلیغ تخصصی را از سیاست های اصلی مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم دانست و تصریح کرد: تبلیغ در موضوعات مختلف خصوصاً مطالب مرتبط با میزهای تخصصی، مطالبه جدی هیأت امنا و ریاست دفتر تبلیغات اسلامی و حمایت از این دست فعالیت ها از سیاست های اصلی مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد بر لزوم شناسایی و جذب مبلغان متخصص در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اشاره کرد و اظهار داشت: در شهرهای استان خراسان به ویژه شهر مشهد، مبلغان توانمند بسیاری وجود دارند که با اندک آموزشی در موضوعات مختلف قابلیت تبلیغ در موضوعات تخصصی را دارا خواهند شد.

وی گفت: باید زمینه ای فراهم شود تا مبلغینی که در حوزه های تخصصی فعالیت کرده اند، از ظرفیت ها و توانمندی های آنان استفاده گردد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: فضای تبلیغ تخصصی باعث می شود جمعی از فرهیختگان و صاحبان تخصص که ارتباط جدی با مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی ندارند، ارتباطشان با این دفتر صورت گرفته و ظرفیت ها و طرح های آنان مورد استفاده قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha