پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آزادی زندانیان

دبیر ستاد زیر سایه خورشید استان بوشهر از آزادی زندانی با جرم غیر عمد در بوشهر در روز میلاد حضرت امام رضا (ع)، با حضور خادمین حرم رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اکبر قائدی دبیر ستاد زیر سایه خورشید استان بوشهر امروز در گفتگو با خبرنگاران از آزادی زندانی غیر عمد در بوشهر در روز میلاد حضرت امام رضا (ع)، با حضور خادمین حرم رضوی خبر داد.

دبیر ستاد زیر سایه خورشید استان بوشهر اظهار کرد: به برکت نظام الهی و اسلامی و برنامه ریزی سیستم نوین زندانبانی در کلیه مناسبت ها و اعیاد در مراکز بازپروری، برنامه های متنوع و متعدد ملی و مذهبی برگزار می شود که در این برنامه ها با کمک خیرین و نیکوکاران و حمایت های مادی و معنوی ستاد دیه کشور آئین آزادسازی زندانیان نیز انجام می گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به محیط و پیرامون زندان های استان بوشهر، قرار است ویژه برنامه های زیر سایه خورشید در بین مجرمان غیر عمد اجرا شود، این برنامه ها در جهت تقویت و روحیه زنداینان برگزار می شود.

قائدی در پایان نیز خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های به عمل آمده قرار است جمعی از مجرمان غیر عمد با حمایت دفتر آستان قدس رضوی و دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان بوشهر آزاد شده و در میلاد امام رضا(ع) به آغوش گرم خانواده های خود برگردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha