پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: مکتب رضوی یعنی معرفت و شناخت است و در مکتب رضوی باید به دنبال شناخت مستحکم فرهنگ رضوی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جشن زیر سایه خورشید و میلاد امام رضا(ع) صبح امروز با حضور خدام رضوی و مردم دلداده امام رئوف در گلزار شهدای گمنام شهر چغادک برگزار شد.

حجت الاسلام رضا خدری امام جمعه بخش چغادک در این مراسم با تبریک میلاد امام رضا(ع) با اشاره به مکتب رضوی اظهار داشت: مکتب رضوی یعنی معرفت و شناخت نسبت به ولی زمان است.

وی با بیان اینکه یکی از القاب امام علی بن موسی الرضا(ع) «عالم آل محمد» است گفت: در مکتب رضوی باید به دنبال شناخت مستحکم فرهنگ رضوی باشیم تا آنچه که ائمه خواسته اند محقق شود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با تقدیر از حضور مردم پای صندوق های رای در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در بخش چغادک گفت: این حضور گسترده مردم سبب تقویت نظام و انقلاب اسلامی شد و مردم با حضور خود ثابت کردند که پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

به گزارش حوزه، در این مراسم برنامه های متنوعی از جمله پخش زیارت خاصه امام رضا(ع)، مولودی سرایی خدام رضوی و مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان برگزار به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا گردید.

همچنین خدام رضوی پیش از برگزاری مراسم با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر چغادک به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha