پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ویژه برنامه «رافت کریمانه» با حضورخدام آستان قدس رضوی در مؤسسه امام حسین (علیه السلام) یزد

ویژه برنامه «رافت کریمانه» با حضورخدام آستان قدس رضوی در مؤسسه آموزش عالی حوزوی خواهران امام حسین (علیه السلام) یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، به همت موسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(علیه السلام) یزد همزمان با میلاد امام رضا(علیه السلام) ویژه برنامه «رأفت کریمانه» با حضور خدام حرم مطهر رضوی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این موسسه آموزشی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خانم بی بی فاطمه حقیر السادات، دکتری نانوپزشکی و نانوبیوتکنولوژی و مدرس دانشگاه  و خانم اعظم کاظمی مدیرکل خانواده و اموربانوان استانداری یزد، اساتید، طلاب و اقشار مختلف مردم برگزار شد، به منظور ترویج ازدواج آسان، یک زوج جوان از سوی آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی و با حضور خادمین امام رضا(علیه السلام) پیمان زناشویی بسته و زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

اجرای حامد سلطانی مجری توانمند استان، استند آپ کمدین سجاد اسماعیلی نوجوان ممتاز استان، اجرای دلنوشته خانم فاطمه فرهیخته، سخنرانی یکی از خادمان حرم رضوی و مولودی خوانی خدام در حالی که پرچم متبرک رضوی را با خود حمل می‌کردند، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

گفتنی است؛ برگزارکنندگان این مراسم اظهار امیدواری کردند این برنامه در سال های آینده و به شکل گسترده تر و با حضور تعداد بیشتری از زوج های جوان با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان برگزار شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha