چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب

حوزه/ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در مراسم تواصی به توصیه‌های دوازده گانه امام رضا (ع) به حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برای دوستداران اهل بیت(ع) پرداخت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، در مراسم تواصی به حق که با حضور کارمندان و کارکنان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در محل نمازخانه این مجموعه برگزار شد با تبریک دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(علیه‌السلام) به ۱۲ توصیه امام رضا (ع) به حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برای شیعیان و دوستداران اهل بیت(ع) اشاره کرد.

وی گفت: در بخشی از این توصیه ها آمده است «ای عبدالعظیم! سلام گرم مرا به دوستدارانم برسان و به آنان بگو: در دل‌های خویش برای شیطان راهی نگشایند. و آنان را به راستگویی در گفتار و ادای امانت و سکوت پرمعنا و ترک درگیری و جدال بیهوده و بی فایده فرا بخوانید». 

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تصریح کرد: در بخش دیگری از این نامه به خوش برخودی، رفت و شد با یکدیگر و رابطه گرم و دوستانه با هم داشتن تاکید شده است؛ چرا که این کار باعث تقرب به خدا و دیگر اولیاء می شود و از تخریب و ایجاد ناراحتی بین یکدیگر بپرهیزید که موجب نفرین من خواهد شد مگر آنکه رضایت طرف را کسب کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha