شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اوقات فراغت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سیادت مشهد از برگزاری دوره‌های فراغت تابستان ویژه پسران مقاطع تحصیلی پنجم تا نهم، توسط کانون فرهنگی تبلیغی نما (نوجوان مؤمن انقلابی) این مدرسه، خبر داد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر اسکندری در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در مشهد با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه یکی از وظایف حوزویان، ارتباط با بدنه جامعه و مردم می‌باشد، برنامه‌ریزی جهت دوره‌های فراغت تابستان ویژه پسران تحت حمایت معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان برای تابستان ۱۴۰۰، به اجرا درآمده است.

وی با اشاره به اینکه پسران مقاطع تحصیلی پنجم تا نهم خانواده طلاب و همچنین خانواده‌های مؤمن و انقلابی می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند، افزود: اوقات فراغت فرصتی برای ارتباط‌گیری با نوجوانان و آشنایی با آنان است تا زمینه‌های ورود به حوزه را برایشان فراهم آوریم و در زمینه جذب طلبه اقدام کنیم.

مدیر مدرسه علمیه سیادت تصریح کرد: برنامه‌های قرآنی و معارفی، هنری و خطاطی، فوتبال روباتیک، لیزرتگ رزمی و ... ازجمله برنامه‌های این دوره از فراغت تابستان است که از ۱۵ تیرماه تا ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام اسکندری با اشاره به اینکه زمان کلاس‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۹:۳۰ می‌باشد، در پایان ابراز کرد: علاقه‌مندان تا ۱۰ تیرماه جهت ثبت‌نام مهلت‌دارند تا با ارسال پیامک به شماره ۰۹۳۶۹۱۴۴۴۵۷، اقدام کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha