شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حسین کندری

حوزه/ مسئول اجرایی امتحانات سطح ۴ سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ حوزه علمیه خراسان از برگزاری این دوره از امتحانات شفاهی به‌صورت حضوری از ۵ تا ۱۵ تیرماه، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین کندری، مسئول اجرایی امتحانات سطح ۴ سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ حوزه علمیه خراسان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، بیان کرد: امتحانات خارج همه‌ساله در انتهای سال تحصیلی انجام می‌گرفته که امسال نیز همچون سنوات گذشته، به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

مسئول اجرایی امتحانات سطح ۴ سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ حوزه علمیه خراسان، تصریح کرد: شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغ‌شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا در بحث امتحانات خارج سال گذشته به اجرا درآمد و امسال نیز با بهترین شکل ممکن پیگیری خواهد شد.

حجت‌الاسلام کندری با اشاره به اینکه ۱۸۰۰ طلبه سطح ۴ فقه و اصول این حوزه در ۱۲ گروه امتحانی و ۱۰ روز کاری، برای امتحانات مراجعه می‌کنند، افزود: از این تعداد در هرروز، ۹ نفر در گروه صبح و ۶ نفر در نوبت عصر طبق برنامه‌ی اعلام‌شده، مراجعه می‌کنند تا شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت شوند.

مسئول اجرایی امتحانات سطح ۴ سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ حوزه علمیه خراسان بابیان اینکه امتحانات خارج از ۵ تا ۱۵ تیرماه در دو نوبت صبح و عصر در مدرسه علمیه عالی نواب برنامه‌ریزی‌شده، ادامه داد: در ۱۲ گروه این دوره از امتحانات، ۳ استاد برجسته حوزه امتحانات شفاهی را برگزار می‌کنند و به‌صورت کلی، ۳۶ استاد برجسته حوزه در این ایام، مشغول برگزاری امتحانات خارج خواهند بود.
وی با توجه به تقریر نویسی طلاب، در پایان اضافه کرد: ۱۲ نفر از اساتید سطح ۲ و ۳ در قالب ۶ گروه دونفره، تقریرات طلاب را موردبررسی قرار می‌دهند و پس‌ازآن، طلبه سطح ۴ در آزمون شفاهی شرکت خواهد کرد.

گفتنی است، آزمون کتبی تفسیر تخصصی در تاریخ ۳ تیر ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و امتحانات سطح ۲ و ۳ نیز از پنجم تا ۱۷ تیر ۱۴۰۰ به صورت حضوری در حوزه های امتحانی که در کارت ورود به جلسه تعیین شده، برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 3
    سلام چقدر حوزه خراسان مقطعی و ضعیف عمل می کند یعنی این همه طلبه سطح 4 باید در عرض 10 روز اون هم با این همه سخت گیری غیر ضرور امتحان بدهند. واقعاً چرا با طلاب خراسانی اینجوری برخورد می کنید؟!!! چرا فرصت های عمر طلاب را ضایع می کنید؟!!! الحمدلله طلاب قمی خیلی از نظر امتحانات عالی عمل می کنند و هر موقع که بخواهند با سهولت امتحان می دهند و جای قدر دانی هست از مدیریت قوی حوزه قم و جای تاسف هست برای مسئولین حوزه خراسان! اگر نمی توانید حوزه خراسان را مدیریت کنید موفق باشید