جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دل افکار

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان فارس از انعقاد تفاهم نامه با دادگستری فارس خبر داد.

مریم دل افکار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، در خصوص انعقاد تفاهم نامه با دادگستری فارس اظهار کرد: برگزاری نشست و کرسی های علمی آموزشی، پژوهشی بین طلاب مقاطع عالی و قضات می تواند بسیار موثر واقع شود.

وی ادامه داد: پیوند تجربه و تئوری حقوق علمی و حقوق عملی می تواند در تولید و تحول علوم فقهی حقوقی به عنوان یک پدیده جریان ساز تلقی شود.

معاون پژوهشی حوزه علمیه خواهران فارس تصریح کرد: می توان با کارشناسی عوامل ناهنجاری های اجتماعی و برنامه ریزی های دقیق در قالب تشکیل کارگروه های تخصصی گام های موثری در کاهش طلاق و تحکیم بنیان خانواده، کاهش اعتیاد و سایر ناهنجاری ها برداشت.

وی همچنین از انعقاد تفاهم نامه با دانشکده علوم قرآنی شیراز خبر داد و گفت: تعاملات  علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با این دانشکده سبب تحقق وحدت حوزه و دانشگاه در عمل است.

دل افکار خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه با هدف ایجاد و توسعه همکاری ها با استفاده از کلیه منابع، اعم از منابع نرم افزاری و سخت افزاری، تخصصی، نیروی انسانی، فنی و بانک های اطلاعاتی منعقد شد.

وی در پایان بیان کرد: دراین تفاهم نامه امکان استفاده از ظرفیت های متقابل مانند تولید محتوای دینی  طلاب و دانشجویان  در قالب تدوین کتاب و مقاله،تبادل اطلاعات علمی بین اساتید فراهم آمده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha