جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/  نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه استان اصفهان

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه دوره جدید ثبت نام طرح تلبس دائم آغاز شده است، گفت:اغلب ارگانها و سازمانها برای جذب و استخدام روحانیون و طلاب، مجوز تلبس را مطالبه می کنند و در سیستم آموزشی حوزه علمیه قم  هم این مجوز طرح تلبس یک ضرورت محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی،  پیش از ظهر امروز در هم اندیشی مدیران مدارس علمیه حوزه علمیه اصفهان اظهار کرد. مدیران مدارس، طلاب را به امر حضور و شرکت در طرح تلبس دائم، طرح ادیب تشویق و ترغیب کنید.

وی ادامه داد: اغلب ارگانها و سازمانها برای جذب روحانیون و طلاب، مجوز تلبس را مطالبه می کنند و در سیستم آموزشی حوزه علمیه قم  به منظور انتقالی طلاب هم مجوز طرح تلبس یک ضرورت محسوب می شود.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه دوره جدید ثبت نام طرح تلبس دائم آغاز شده است، گفت: مدیران مدارس علمیه از دادن اطلاعات طلاب خود به دیگران به بهانه ها و انحاء مختلف همچون واریز کمک های نقدی از سوی ارگان ها، پرهیز کنید.

مومنی خاطرنشان کرد: طبق توافقی که صورت گرفته است، صداوسیمای استان موظف به تهیه مستندی فاخر از مدارس علمیه استان شده است که لازم است مدیران ظرفیت ها را برای تهیه این مستند اعلام کنند.

وی در ادامه از روند ارسال خبرهای مدارس علمیه به معاونت تهذیب انتقاد کرد و گفت: اهتمام مدیران برای انعکاس اخبار و فعالیت های خود در شرایط امروز و جهان خبری، بسیار حائز اهمیت است.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان اذعان کرد: مدیران مدارس حتی در زمینه ای فراتر، نسبت به اخبار در سطح جامعه نیز حساس باشند و اخبار را از مجرای حوزه علمیه منعکس کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha