جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش کتاب سال حوزه

حوزه/ مهلت ارسال کتاب و پایان‌نامه‌های سطح۴ و دکتری حوزویان به دبیرخانه بیست و سومین همایش کتاب سال حوزه تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه، با توجه به اینکه ورود آثار حوزویان داخل و خارج کشور برای مشارکت در بیست و سومین همایش کتاب سال حوزه همچنان ادامه دارد، مهلت ارسال آثار تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰ تمدید کرد.
 
همایش کتاب سال حوزه، به عنوان بزرگترین رویداد علمی فرهنگی حوزه های علمیه، فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز نموده است. این همایش اختصاص به حوزویان برادر و خواهر داخل و خارج کشور دارد و لازم است کتاب‌های ارسالی، برای اولین بار در سال ۱۳۹۹ به چاپ رسیده باشد. پایان‌نامه‌های سطح۴ (دکتری) حوزویانی که طی سال ۱۳۹۹ در یکی از مراکز علمی پژوهشی حوزوی یا دانشگاهی دفاع شده باشد نیز بخش دیگر همایش کتاب سال حوزه است.
 
براساس آیین‌نامه این همایش، آثاری پذیرفته می‌شود که در زمینه علوم اسلامی یا انسانی مرتبط با حوزه دین تألیف، تدوین، تصحیح و تحقیق یا ترجمه شده باشد.
 
پدیدآورندگان آثار، برای شرکت در بیست و سومین دوره این همایش، تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰ فرصت دارند با مراجعه به سامانه اینترنتی همایش به نشانی www.ketabehowzeh.ir نام‌نویسی کرده و دو نسخه از اثر خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

بارگذاری «فایل الکترونیکی پایان‌نامه» با فرمت word یا pdf و «تصویر صورت‌جلسه دفاعیه» در هنگام ثبت‌نام، ضروری است، همچنین ارائه نسخه زبان مبدأ، برای کتاب‌های ترجمه شده الزامی است.
 
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی همایش به نشانی www.ketabeHowzeh.ir مراجعه کرده یا با تلفن شماره  ۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۳ تا ۶۰۵ تماس بگیرند. سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۷۰۲۰ نیز پاسخگوی سؤالات نویسندگان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha