جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین نواب اظهار داشت: چیزی بر ملت های مختلف نیست، مگر اینکه از راه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی در حمایت از فلسطین برخیزندٰ ملت‌ها باید از حکومت‌های خود بخواهند که با تمام قوا برای حمایت فلسطین اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب در همایش «نبرد شمشیر قدس، فلسطین و محور مقاومت؛ دستاوردها و چشم انداز» که امروز پنجشنبه (سوم تیرماه) در سالن همایش‌های ساختمان حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد، اظهار کرد:  جرایم و ظلم نظام صهیونیستی بر مردم مظلوم فلسطین را نشان دهنده شکست آنان و پیروزی جبهه مقاومت  است.

وی با بیان این که این حوادث نشان داد که نیروی ظالمانه آمریکا و طرفداران آن در کنار نیروی مقاومت که روز به روز قوی‌تر می‌شود، شکست‌پذیر است، افزود: امروز برای جهانیان ثابت شده که مقاومت به فضل خون شهدا و در رٱس آنها شهید قاسم سلیمانی پیروزی آور است و دشمنان به زودی شکست خواهند خورد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت  ضعف گنبد آهنین و ناتوانی آن در برابر موشک های مقاومت و خسارت های سنگین  آنان را نشان دهنده آن دانست که ارتش رژیم صهیونیستی  در برابر هجوم مجاهدان فلسطینی کاملا شکست خورده و ناتوان از اداره اوضاع است گفت: صهیونیست ها و استراتژی آنان که نظام صهیونیستی بر خود اتخاذ کرده روز به روز در برابر نیروی مقاومت ناتوان تر است و عزل و برکناری نخست وزیر آنان – نتانیاهو – نشان دهنده این پیروزی ها و ناتوانی آنان است.

وی ابراز داشت: از همین جا استفاده می کنم از بیان رهبر کبیر انقلاب اسلامی به مناسبت پیامی که برای پیروزی صادر کردند و فرمودند، جا دارد که مقاومت مردم و محله شیخ جراح مقابل چشمان ملت شجاع فلسطین باشد و از آن برای آمادگی هرچه بیشتر نیروهای مقاوم فلسطینی و گروه های مقاوم آنان روز به روز تقویت بیشتر شوند و از این خود را برای روزهای سخت تر آماده کنند.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت فلسطینیان در جنگ نابرابر با ظالمان وظیفه خود را انجام داد اما واجب جهان اسلام در برابر ملت مظلوم فلسطین چیست؟ آنها واجب دینی در قضیه فلسطین دارند و امام راحل ما خمینی عزیز در برابر این قضیه از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی پیام صریح خود را صادر کردند و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را برای یادآوری وظیفه ملت ها و حکومت ها در برابر فلسطین نشان دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نواب اظهار داشت: چیزی بر ملت های مختلف نیست، مگر اینکه از راه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی در حمایت از فلسطین برخیزندٰ ملت‌ها باید از حکومت‌های خود بخواهند که با تمام قوا برای حمایت فلسطین اقدام کنند.
وی با اشاره به کنفرانس حج که در این کنفرانس یادآوری قضیه فلسطین برای همه ملت‌ها صورت می‌گیرد، بیان کرد: جا دارد به سخن های سیدحسن نصرالله هم اشاره کنم که بعد از جنگ ۳۳ روزه فلسطین با اسرائیل فرمود زمان شکست تمام شده و از این به بعد زمان پیروزی‌ها شروع می‌شود.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت  با بیان این که ملت‌های جهان اسلام  علیه ظلم‌های نظام صهیونیستی دادخواهی کنند و او  دنباله رو آن را در منطقه محکوم کنند، بیان کرد:  پیروزی نزدیک است واین وعده الهی ان شاءالله محقق می‌شود که خداوند فرمود زمین را به بنده صالح و شایسته من به ارث خواهند برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha