سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: بسیاری از صداهای بین‌المللی خواهان این هستند که اسلحه آمریکایی به سمت صهیونیست ها سرازیر نشود و این روایت آمریکایی و صهیونیستی که اسرائیل را بر حق و برتر در کل دنیا می‌دانست در حال رنگ باختن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ناصر ابوشریف امروز پنجشنبه در همایش «نبرد شمشیر قدس؛ محور مقاومت و دفاع از مسجد الاقصی»  که در قم برگزار شد،‌گفت: نشانه های  پیروزی بر اسرائیل غاصب کاملا ظاهر شده است.

وی افزود: گروه های مقاومت اسلامی نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیری کرده اند که عملیات های موشکی آنها در نوار غزه از مصادیق آن است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: جنگ ۱۲ روزه ضربات جبران ناپذیری به اسرائیل غاصب وارد کرد و رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کرد و برکناری نتانیاهو از علائم مهم آن بود. نتانیاهو کسی است که خود را بزرگ ملوک عرب جا زده بود امروز با روی سیاه به گوشه‌ای رانده شده است.

ابوشریف خاطرنشان کرد: ارتش صهیونیستی که ادعا می کرد شکست‌ناپذیر است با ضربت اولیه مجاهدان فلسطینی کاملا اعتبار خود را از دست داده است. هرچه ما در این نبرد ۱۲ روزه دستاورد داشته‌ایم در طرف مقابل شکست و عقب‌نشینی نمودار شده است.

وی یادآور شد: کفه این ترازو از هر لحاظ به نفع مقاومت فلسطین سنگینی می‌کند و در سطح بین‌المللی و رسانه‌های جهانی کاملا مشخص شده آن که خود را صاحب سرزمین فلسطینی می‌دانسته با روایت‌ها  داستان‌های ساختگی اکنون جایگاهی ندارد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران افزود: جهان امروزه به این نتیجه رسیده که نظام صهیونیستی یک نظام جدایی نژادی ـ آپارتاید – و نژادپرستانه است که این تصویر با عملیات مقاومت ضربه‌ای شدیدی خورده و در حال فرو ریختن است.

وی عنوان کرد: به این سبب ما می‌بینیم که در بسیاری از صداهای بین‌المللی خواهان این هستند که اسلحه آمریکایی به سمت صهیونیست ها سرازیر نشود و این روایت آمریکایی و صهیونیستی که اسرائیل را بر حق و برتر در کل دنیا می‌دانست در حال رنگ باختن است.

ابوشریف اضافه کرد: تظاهراتی که در انگلستان و جاهای دیگر علیه اسرائیل صورت گرفت نشان دهنده این بود که معرکه ای که بندگان صالح خدا آغاز کرده‌اند برگ برنده را در اختیار دارد.

به باور وی، از طرف دیگر آنکه دشمن امت اسلامی است آن هم نمودار شد که خداوند منافقان و کافران را در جهنم جمع خواهد کرد و اینها شکست خورده‌اند.

ابوشریف ابراز داشت: متاسفانه با وجود این حقایق آشکار دولت‌های عربی حالت سرافکندگی و خیانت را همچنان ادامه می‌دهند، همانگونه که سفیر امارات را دیدیم که خاخام اسرائیلی را به هیچ عنوان حرمتی به خون و جان و مال مسلمانان و عرب‌ها ندارد مقدس می‌داند و از او تبرک می‌جوید.

وی افزود: این سخن ما نیست از سایت‌ها و پایگاه‌های اینترنتی می‌توانید ببینید که این خاخام چگونه عرب‌ها و مسلمانان را پلید و آلوده حساب می‌کند اما سفیر امارات از او تبرک می‌جوید.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران تاکید کرد: همه امت را شاهد هستیم که چگونه در برابر پیروزی‌های مقاومت شاد شدند و به هم تبریک گفتند و از آنهایی که خواهان سازش با اسرائیل هستند چگونه بی‌زاری می‌جویند.

ابوشریف یادآور شد: بیشتر امت‌های مسلمان ضد رژیم صهیونیستی و طرفدار بازگشت فلسطینیان به سرزمینشان هستند؛ مگر منافقان و آنها که می‌خواهند در صف صهیونیست‌ها قرار بگیرند.

وی ادامه داد: آنچه که از ملت‌های مسلمان می‌خواهیم این است که بر جانبداری از حق ادامه دهند و علامت های پیروزی که ظاهر شده باید ما را به سمت جدیت و عزم شدید بر ادامه راه سوق دهد.

ابوشریف گفت: همانطور که دشمنان با هم در برابر ما متحد هستند، ما و امت‌ اسلامی هم باید برای رسیدن به وعده‌هایی که داده شده متحد باشیم و از غزه و مقاومت آن حمایت بیشتری کنیم.

وی یادآور شد: خود فلسطینی‌ها در غزه و فلسطینی‌های داخل سرزمین‌های اشغالی هنوز مقاومت و نبرد خود را ادامه می‌دهند و ممکن است دوباره یک معرکه جدی آغاز شود.

ابوشریف ابراز داشت: همانگونه که سید حسن نصراله گفت هرگونه تعرض به قدس تعرض به مقدسات همه ما است و ما هم ساکت نمی‌نشینیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha