جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام موسوی قزوین

 حوزه / مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: سلامت جامعه به امر به معروف و نهی از منکر بستگی دارد و به وسیله این مهم جامعه اصلاح می شود و همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند همه باید نسبت به آن احساس مسئولیت کنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید رضا موسوی شالی، ظهر امروز در جلسه ای با حجت الاسلام بحری، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین، گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک واجب الهی است که اجرای تمام فرائض دیگر به آن بستگی دارد.

وی خاطرنشان کرد: سلامت جامعه به امر به معروف و نهی از منکر بستگی دارد و به وسیله این مهم جامعه اصلاح می شود و همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند همه باید نسبت به آن احساس مسئولیت کنند.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین ادامه داد: امام  محمد باقر(ع) می فرمایند: اگر امر به معروف و نهی از منکر در یک جامعه ای احیا شود راه ها امن، کسب ها پررونق، رزق ها حلال، و امنیت در جامعه حاکم می شود.

وی اظهار کرد: جامعه ای که در آن امر به معروف و نهی از منکر به درستی انجام شود به طور قطع بسوی سعادت و رستگاری و پیشرفت حرکت خواهد کرد.

ائمه جماعات در ترویج فریضه امر به معروف ونهی ازمنکر پیشتاز باشند

 حجت الاسلام بحری، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی ازمنکر استان قزوین گفت: عمل به فرائض دینی از متدینین مورد انتظار است که عموما نمازگزاران مساجد را تشکیل می دهند و اگر بتوانیم این گروه را پای کار بیاوریم قطعا در زمینه مقابله با منکرات و ترغیب مردم نسبت به عمل به معروف ها تحول خوبی صورت خواهد گرفت.

 وی همچنین آمادگی ستاد  امر به معروف ونهی از منکر استان قزوین را برای آموزش مبلغین و آشناسازی آنان با اصول و شیوه های بهینه امروزی اعلام و اظهار امیدواری کرد روحانیون و بویژه ائمه جماعت مساجد در جهت عمل و ترویج  فریضه امر به معروف ونهی از منکر پیشتاز باشند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha