جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اصغر عباسقلی‌زاده

حوزه / مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: سومین جشنواره ملی «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سردار پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی، امروز در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: جشنواره ملی «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» در راستای نشر و گسترش فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس، انتقال پیام رسای شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه های مقاومت به ملت های آزادیخواه دنیا و نشر و گسترش فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و مقاومت در راستای خیزش جهانی برای مقابله با استکبار از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، به میزبانی استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی برای فعالیت هنرمندان حوزه های مختلف و اصحاب رسانه به ویژه با شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات و فعالان فضای مجازی، اصلی ترین بازوی کمکی این اداره کل و دبیرخانه اجرایی جشنواره در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره ملی بوده و پیشگامان پیاده سازی اهداف و آرمان های شهدای دفاع مقدس و نشر پیام های آنان هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی از رسانه ها، پایگاه های خبری، فعالان فضای مجازی و هنرمندان حوزه های مختلف خواست با ارایه آثار خود به این جشنواره، این اداره کل را در برگزاری هرچه بهتر آن کمک کنند.

سردار عباسقلی زاده ادامه داد:  جشنواره در پنج محور شامل پایگاه های اطلاع رسانی و خبری، پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی، نرم افزارهای کاربردی، هنرها و سرگرمی های دیجیتال و بخش آزاد برگزار می شود.

وی یادآوری کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره ۳۱ شهریور بوده و جامعه مخاطبان آن کلیه مردم ایران و پشتیبانان نظام جمهوری اسلامی در جبهه های مقاومت هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی با اشاره به توطئه های ۴۲ ساله استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: حضور مردم در صحنه های انقلاب به ویژه انتخابات اخیر ریاست جمهوری همواره توطئه های دشمنان را خنثی کرده و حضور آنان پای صندوق های رای و حمایت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی جای قدردانی دارد.

سردار عباسقلی زاده افزود: برگزاری هر چه بهتر این جشنواره موجب پیاده سازی اهداف و آرمان های شهدا و افزایش روحیه جهاد، مقاومت و استکبارستیزی در جمهوری اسلامی ایران و جوامع انسانی در راستای خروج ملت های آزادیخواه جهان از زیر یوغ استکبار جهانی می شود.

وی اظهار کرد: آثار ارائه شده به این جشنواره پس از بررسی اولیه در دبیرخانه اجرایی این جشنواره برای بررسی نهایی به تهران ارسال و برای برگزیدگان جوایز و هدایای ارزشمندی اهدا می ششود

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha