پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام معبودی قزوین

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: جمهوری اسلامی ایران در یک مقطع تاریخی حساس قرار داشته و ملت ایران باید بخوبی در مقابل توطئه های شوم دشمنان هوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی صبح امروز در جمع فرمانده هان سپاه استان قزوین که در حسینیه ثارالله برگزار شد گفت: انگیزه و حمایت جوانان ولایتمدار و انقلابی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایثار شهدای انقلاب موجب خشم و نفرت دشمنان شده؛ زیرا آنها انتظار چنین وضعیتی را نداشتند.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: دشمنان، آرمان‌های انقلاب را مورد هدف قرار داده اند؛ از این رو باید با تمام قوا مراقب توطئه های دشمنان باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی موفق شده که در این صحنه نقش‌آفرینی کند به برکت حضور مجاهدانه شهدایی مثل سردار سلیمانی است و مردم باید بدانند در چه مسیری توانسته‌ایم نقش‌آفرینی کنیم.

وی ادامه داد:  مردم ما دشمن را مستاصل کرده و باز هم اگر مقاومت کنند، دشمن را بیش از پیش مستاصل کرده و انقلاب اسلامی را به سرمنزل مقصود خواهند رساند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: از ۴۲ سال قبل تا به امروز دشمنان و استکبار جهانی  انواع توطئه‌ها را طراحی و اجرا کرده‌اند که همه آنها عقیم و ناکام مانده است.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی هر روز با طرح،  نقشه‌ و توطئه‌ای درصدد این هستند که بین مردم و نظام فاصله اندازند و کشور را در تنگنا قرار دهند اما مردم که در همه حال پشتوانه نظام و انقلاب هستند ثابت کردند که این تنگناها آنها را خسته نمی‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: جمهوری اسلامی ایران در یک مقطع تاریخی حساس قرار دارد و ملت ایران باید به‌خوبی در مقابل توطئه‌های شوم دشمنان هوشیار باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha