جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مهدی عباسی

حوزه/ مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به فعالیت‌های مردم استان در مهرواره محله همدل، گفت: قریب به ۲۰۰۰ مسئله در استان مرکزی ثبت شده است.

حجت الاسلام مهدی عباسی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» در استان مرکزی، طرح مهرواره محله همدل را اتفاقی مبارک و خوب ارزیابی کرد و گفت: این برنامه انگیزه خوبی ایجاد کرده و ذهن ها را بر روی مسئله محوری کنجکاو کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: مهرواره سبب شد افرادی که در آن مشارکت داشتند، دقت بیشتری نسبت به پیرامون خود داشته باشند؛ چراکه ما به طور معمول دچار روزمرگی هستیم.

وی بیان کرد: همه ما خوشحال می شویم وقتی می بینیم روحانی ما توانسته است ۵۰ خانواده آسیب دیده از اعتیاد را تحت حمایت بگیرد و این برای مجموعه سازمان تبلیغات باعث افتخار است.

حجت الاسلام عباسی با اشاره به جمع هایی که به واسطه مهرواره ایجاد می شود، خاطرنشان کرد: از اثرات دیگر مهرواره این بود که خود افراد در کارهایی که برای حل مسائل انجام دادند شکوه اجتماع خود را دیدند و به این باور رسیدند که کم نیستند؛ بنا بر آموزه های جامعه شناسی هرمکتبی اگر می خواهد پویایی خود را حفظ کند باید اجتماعات با شکوه داشته باشد؛ مهرواره این کار را انجام داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: کاری که در استان مرکزی برای معرفی مهرواره محله همدل انجام دادیم این بود که تیمی از اداره کل تبلیغات به همه شهرهای استان مرکزی سفر کردند و مسئولان نهادهای مختلف را در خصوص مهرواره توجیه کردند.

وی افزود: قریب به ۲۰۰۰ مسئله در استان مرکزی ثبت شده است و در حال حاضر می توانیم نمایشگاه هایی از مستندات این حل مسائل راه اندازی کنیم تا مردم و مسئولان اعتبار اجتماعی نهادهای مردمی و مذهبی را مردم ببینند؛ این به برکت مهرواره رخ داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha