شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمد قدرتی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان، راه اندازی پایگاه های فرهنگی اجتماعی در شهرستان‌های مختلف را بهترین دستاورد شبکه امامت اعلام کرد.

حجت الاسلام محمد قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در لرستان، ضمن ارائه گزارشی از اجرای طرح امامت محله در این استان، گفت: استان لرستان ۲۹ امام محله، ۲۰ امام پایگاه اجتماعی و ۱۳۲ امام روستا دارد؛ درصد بالایی از این افراد بومی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، طرح امام محله را طرحی خوب و مؤثر توصیف کرد و افزود: این طرح آرزوی ما قبل از ایجاد سازمان تبلیغات است؛ ما معتقدیم روحانی تنها نباید امام مسجد باشد بلکه باید مسائل مختلف را امامت کند.

وی با اشاره به خاطره ای از یکی از اساتید خود عنوان کرد: هر یک از بخش های جامعه اعم از خانواده، مسجد و محله شأنیتی دارد و چه خوب است که ما بتوانیم طلاب را در تراز محله تربیت کنیم؛ تا به اینجای کار طرح امام محله موفق عمل کرده است.

حجت الاسلام قدرتی گفت: پایگاه های فرهنگی ـ اجتماعی بهترین دستاورد شبکه امامت باید الگوی کار برای همه امامان در بخش های مختلف باشد؛ همین الگو را باید به فعالیت طلاب در بخش های دیگر تسری بدهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی تأکید کرد: وقتی می‌خواهیم امام را مرجع امور مردم قرار دهیم و به او عنوان مدیر بدهیم باید بدانیم که این مدیریت باید مردمی باشد و غرور و خودبینی و غیرمردمی بودن در آن راه ندارد.

وی افزود: بنابراین باید ساحت امامت محله را برای امامان به درستی ترسیم کنیم، به گونه ای که هم قاطعیت امام حفظ شود و هم در عین حال مردم به خاطر لطف مهربانی اش گرد او جمع شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فرید IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
    0 0
    وقتش نرسیده که دست از این اصطلاح سازی های کودکانه برداریم ؟