جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین استاد حسین انصاریان

حوزه/ استاد حوزه علمیه گفت: دشمن به خوبی آگاه شده که ایمان و عمل صالح موجب پیشرفت می‌شود به همین علت با ابزارهای مختلف به ویژه فضای مجازی به دنبال از بین بردن ایمان مردم و سوق دادن آن‌ها به سمت گناه و عمل ناصالح است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان در محفل معارفی حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه ایمان و عمل صالح انسان را به خداوند نزدیک می‌کند، اظهار کرد: در آیات هفتم و هشتم سوره مبارکه مؤمن آورده شده که فرشتگان برای مردم مؤمن دعا می‌کنند، این مشخص می‌کند که اهل ایمان و عمل صالح نزد عرشیان شناخته شده‌اند و در حقیقت در زمین هم برای اولیای الهی شناخته شده هستند.

وی اضافه کرد: دشمن به خوبی آگاه شده که ایمان و عمل صالح موجب پیشرفت می‌شود به همین علت با ابزارهای مختلف به ویژه فضای مجازی به دنبال از بین بردن ایمان مردم و سوق دادن آن‌ها به سمت گناه و عمل ناصالح است.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: بر اساس آیات قرآن کریم اگر انسان همه زمین و هر آنچه در آن است و حتی دو برابر آن را بدهد باز هم نمی‌تواند مانع عذاب خود شود درحالی‌که ایمان و عمل صالح بسیاری از گناهان ما را خواهد پوشاند.

وی با تاکید بر اینکه ایمان و عمل صالح مؤمن را در دنیا از خطر و در آخرت از عذاب درامان نگه می‌دارد، عنوان کرد: قرآن کریم یک عمل صالح مستحب را مورد تاکید قرار داده که آن اقامه «نماز شب» است؛ برای اقامه این نماز قبل از اذان صبح باید ۱۱ رکعت بخوانیم که ۱۰ رکعت آن همانند نماز صبح و یک رکعت آن با یک قنوت عارفانه همراه است، در مورد این نماز گفته شده که احدی در این عالم خبر ندارد چه پاداشی بزرگی برای آن در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha