جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علی مظفری

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه ما هرچه کوتاه بیاییم دشمنان جلوتر خواهند آمد، گفت: باید حراست و حفاظت دینی مورد توجه قرار گیرد و مقابل انحرافات در تریبون نماز جمعه موضع‌گیری شود چراکه این موضع گیری‌ها بسیار اثرگذار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری مدیرکل دادگستری استان قم در نشست ائمه جمعه استان قم که در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با بیان اینکه ما برای جایگاه امامت جمعه احترام زیادی قائل هستیم، گفت: قضات استان قم در بخش‌های مختلف استان نیز با تلاش به دنبال رفع دغدغه‌های مردم هستند.

وی با بیان اینکه اثری که در کلام امام جمعه و امام جماعت وجود دارد در هیچ رسانه دیگری وجود ندارد، افزود: امروز دشمن به دنبال مقابله با هر کسی است که از دین و ارزش‌های دینی حرف می‌زند و اینکه در چنین شرایطی، همچنان تریبون مسجد و نماز جمعه در جامعه اثرگذار و بسیار ارزشمند است.

رئیس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه ما هرچه کوتاه بیاییم دشمنان جلوتر خواهند آمد، گفت: باید حراست و حفاظت دینی مورد توجه قرار گیرد و مقابل انحرافات در تریبون نماز جمعه موضع‌گیری شود چراکه این موضع گیری‌ها بسیار اثرگذار است.

وی ادامه داد: در بحث اجرای دین علاوه بر وظیفه‌ای که قوای سه گانه دارند باز هم ائمه جماعات و جمعه نیز اثرگذار هستند؛ ما نیز در دادگستری استان قم مطالبات و تذکرات ائمه جمعه و جماعات را پیگیری می‌کنیم و نیازمند انتقال دغدغه‌های مردم توسط ائمه جمعه و جماعت هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha