جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 966199
۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
تصاویر/ مراسم احیای شب ببست وسوم در مساجد و محله های پردیسان

حوزه/ امام جمعه بروجرد از اجرای طرح شورای مودت در مساجد شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد حضرت ولیعصر (عج) شهرستان، با اشاره به اینکه مساجد علاوه بر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ دینی در جامعه در رفع مشکلات اجتماعی مردم مناطق نیز نقش بسزایی بر عهده دارند گفت: مساجد با اجرای برنامه های دینی و فرهنگی در مناسبت های مختلف در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ دینی و حل و فصل مشکلات مردم رسالت خود را انجام می دهند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه باید شورای مساجد و هیات امنا برای حل مشکلات مردمی در مناطق مختلف برنامه های کاربردی و با محتوا ارائه دهند، خاطر نشان کرد: شورا،دمعتمدین و هیات امنای مساجد باید با جلب مشارکت های خیران در حل و فصل مشکلات اجتماعی مردم همت خود را بکار گرفته و در این راستا فعالیت های جهادی و چشمگیر انجام دهند.

حجت الاسلام حسینی از اجرای طرح شورای مودت در مساجد شهرستان بروجرد خبر داد و گفت: این طرح با هدف اجرای کاهش مشکلات محلات و مردم در مساجد بروجرد با همت ائمه جماعات،هیات امنا و معتمدین اجرا می شود .

وی در پایان ضمن دعوت از نیروهای مومن و انقلابی برای پیوستن به این طرح گفت:امید می رود با همت نیروهای جهادی و انقلابی شاهد ارتقا رویکرد و خدمات مساجد برای حل و فصل مشکلات محلات باشیم .
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha