جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضوانی قزوین

 حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: واکسن افتخار آمیز برکت که به دستان دانشمندان ایرانی تولید شد، اولین واکسن تولید شده در جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، امام جمعه شهرستان بویین زهرا، ظهر امروز در دیدار با جمعی از مسئولین شهرستان بویین زهرا گفت: جهان برای اولین بار شاهد این واقعیت بود که یک رهبر مذهبی و مرجع تقلید جهان اسلام برای پیشبرد دانش بومی و فرهنگ ملی، شخصا آستین همت را برای اثبات اقتدار ملی به جهانیان بالا میزند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: واکسن افتخار آمیز برکت که به دستان دانشمندان ایرانی تولید شد، اولین واکسن تولید شده در جهان اسلام بود.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: اگر امروز شاهد پیشرفت‌های چشمگیر در عرصه‌های مختلف هستیم، به برکت وجود رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای است که به خوبی در این سال‌ها توطئه های شوم دشمنان را خنثی نموده است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا، به مسئله حقوق بشر پرداخت و بیان کرد: تنها مکتبی که میتواند حقوق بشر را به عنوان یکی از الزامات کرامت انسانی، به درستی اجرا کند، مکتب اسلام ناب محمدی است.

وی ادامه داد: آمریکای جنایتکار به جهت استفاده ابزاری از عنوان حقوق بشر در راستای دستیابی به اهداف شوم خود و حفظ منافع سرمایه داران از ناقضان اصلی حقوق بشر در جهان به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: پلیس آمریکا که به اصطلاح به عنوان تامین کنندگان حقوق شهروندی در این کشور فعالیت میکنند، طبق آمار فقط ۱۴ روز از سال را مرتکب خشونت علیه مردم خود نشده است.

حجت الاسلام رضوانی به تحولات کشور افغانستان پرداخت و عنوان کرد: آمریکا به دنبال این است که افغانستان هیچگاه روی آرامش را نبیند و سیاست شیطان بزرگ شعله ور سازی آتش جنگ های مذهبی و قومیتی به‌ویژه میان مسلمانان اهل تشیع است.

وی همچنین ضمن تبریک به ریاست جدید قوه قضاییه عنوان کرد: صدور حکم انتصاب جناب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای به عنوان رئیس قوه قضائیه توسط رهبر معظم انقلاب، موجب دلگرمی دوست داران انقلاب و نا امیدی دشمنان گردید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha