پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اژه ای

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: حسن اعتماد و انتخاب حجت الاسلام و المسلمین اژه ای به ریاست قوه قضائیه جمهوری اسلامی از سوی مقام معظم رهبری نشان از تقوا، تدین، توانمندی و شایستگی وی در تداوم حرکت انقلابی و تلاش جهادی در اجرای سند تحول قوه قضائیه می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای، به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامحسین محسنی اژه ای

حسن اعتماد و انتخاب جنابعالی به ریاست قوه قضائیه جمهوری اسلامی از سوی مقام معظم رهبری نشان از تقوا، تدین، توانمندی و شایستگی شما در تداوم حرکت انقلابی و تلاش جهادی در اجرای سند تحول قوه قضائیه می باشد.

بدون تردید حضور شما در سنگرهای مختلف قوه قضائیه، انتظارات مقام معظم رهبری را که در راستای گسترش عدالت، نظارت بر حسن اجرای قوانین، پیشگیری از وقوع جرم و مبارزه قاطع با فساد می باشد، جامعه عمل خواهد پوشاند.

اینجانب انتصاب حضرتعالی به ریاست قوه قضائیه را تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون، موفقیت و سربلندی را برای شما آرزومندم.

سیدمهدی قریشی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha