چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
رونمایی از کتاب «نظریه نظام انقلابی»

حوزه/ کتاب «نظریه نظام انقلابی» به قلم حجت الاسلام خسروپناه نگاهی بر منظومه فکری رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم دارد، این کتاب در فرهنگسرای اندیشه رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب «نظریه نظام انقلابی» با تلاش‌های حجت الاسلام خسروپناه به رشته تحریر درآمده و به توصیف،‌ تحلیل و تبیین نظریه نظام انقلابی امام خامنه‌ای با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می‌پردازد.

این اثر در پی آن است که مبانی فکری و اعتقادی، ویژگی‌ها، دستاوردها، نقشه راه و اهداف نظریه نظام انقلابی را به صورت منظومه‌ای آشکار، منظم و دقیق پیش‌روی مخاطبان قرار دهد.

در این اثر، نظریه «نظام انقلابی» مبتنی بر ولایت فقیه در پیوندی عمیق با ساختار و نظامات نهادی و انقلابی و کارگزاران انقلابی (مدیران جهادی) تعریف شده و ارتباط آن با این ارکان مورد بررسی دقیقی قرار گرفته است. 

براساس این گزارش: مراسم رونمایی از کتاب «نظریه نظام انقلابی» روز دوشنبه ۱۴ تیرماه از ساعت ۱۷ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

در این آیین رونمایی: مسئولین کشوری و لشکری از جمله سردار محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیة الله، حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین و محمدرضا حسنی‌ آهنگر رئیس دانشگاه جامع امام حسین(ع) حضور خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha