جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قرآن

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان از برگزاری دوره آموزشی «تربیت‌ مربی حفظ قرآن کریم» ویژه بانوان طلبه مدارس علمیه سطح استان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، در گفتگو با خبرگزاری خبرگزاری حوزه از اصفهان، از برگزاری دوره آموزشی تربیت‌ مربی «حفظ قرآن کریم» ویژه طلاب خبر داد و اظهار کرد: با توجه به جایگاه حفظ قرآن کریم و اهمیت ترویج انس با قرآن کریم در میان خواهران طلبه و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ده میلیون حافظ در کشور، تربیت مربیان مجرب جهت برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن کریم و آموزش طلاب گرامی ضروری خواهد بود.

وی ادامه داد: به همین منظور مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران با همکاری ستاد ملی حفظ قرآن کریم این دوره آموزشی را ویژه طلاب حوزه‌های علمیه خواهران به صورت استانی برگزار می‌کند.

حجت الاسلام بهرامی افزود: استان اصفهان نیز مشمول این دوره آموزشی خواهد بود که سهمیه استان ۴۰ نفر در نظر گرفته شده تا دهم تیر ماه ثبت نام از طلاب صورت گرفت و در مرحله بعدی نیز طلاب پس از قبولی درآزمون ورودی در دوره شرکت خواهند نمود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان با اشاره به اینکه با توجه به شرایط فعلی و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، دوره در دو بخش غیرحضوری و حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha