پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تبریز

حوزه / مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی و مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی به منظور بررسی زمینه‌های همکاری دو سازمان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل موسوی، مدیر مرکز خدمات استان آذربایجان شرقی، در جلسه شورای معاونان اداره کل بهزیستی که با دستور جلسه بررسی زمینه‌های همکاری و تفاهم‌نامه مشترک برگزار شده بود، ضمن معرفی اجمالی مرکز خدمات، هماهنگی و هم‌افزایی برای اجرای برنامه مشترک را زمینه‌ساز ارائه خدمات بهتر دانست.

وی افزود: تفاهم‌نامه همکاری بین این دو اداره کل همیاری بیشتر در ارائه خدمات هدفمند و روشمند را به دنبال خواهد داشت که گسترش برنامه‌های مشاوره‌ای و فرهنگی در زمینه‌های پیش از ازدواج و مهارت زندگی و دوره‌های ویژه ایام کرونا در اولویت برنامه‌ریزی بین کارشناسان و معاونین هر دو نهاد قرار می‌گیرد.

همچنین خانم صحاف، مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی، گفت: امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های مستمر و پیگیری‌های لازم از طریق معاونت متناظر با هریک از بندهای تفاهم‌نامه، زمینه‌های همکاری بیشتری نیز فراهم شود.

در ادامه حجت الاسلام عابدی، معاون معیشت و امور فرهنگی مرکز خدمات، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مشاوره و کارگاه‌های مهارت زندگی مرکز خدمات استان به معرفی برنامه‌های مرکز در زمینه‌های مشاوره انفرادی و گروهی پرداخت.

در پایان جلسه، تفاهم‌نامه همکاری در ۵ صفحه و در ۱۲ ماده برای مدت یک سال بین مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی و بهزیستی امضا شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha