پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مصطفی رستمی - رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رستمی با انتشار پیامی درگذشت حجت‌الاسلام صادق رزاقی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با انتشار پیامی درگذشت حجت‌الاسلام صادق رزاقی  را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر ناگوار و جانسوز درگذشت خطیب گرانقدر، همکار متعهد و برادر دلسوز ، حجت الاسلام و المسلمین رزاقی، موجب تألم و تأثر خاطر عمیق اینجانب شد.

زیست اخلاقی و زی طلبگی حجت الاسلام رزاقی و فعالیت تبلیغی بین مردم و ارتباط مرحوم رزاقی با اساتید و دانشجویان سبب شده بود که بسیاری از جوانان ،آن عالم فرهیخته را مربی دلسوز و معلمی حکیم برای خود بدانند؛ مجموع ویژگی‌ها، تلاش‌ها و مجاهدت‌های مرحوم رزاقی فقدان ایشان را برای مجموعه نهاد، ضایعه ای دردناک کرده است.

اینجانب درگذشت آن عزیز فاضل و معلم فضائل اخلاقی را خدمت خانواده محترم‌شان، دانشگاهیان و همکاران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال صبر و اجرجزیل برای  بازماندگان و علوّ درجات و رضوان الهی را برای آن مرحوم مسئلت دارم.

گفتنی است: مرحوم حجت الاسلام رزاقی که عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی بود، به مدت ۱۵ سال  دروس گروه معارف اسلامی در دانشگاه‌های تهران، خوارزمی و دانشگاه آزاد اسلامی کرج را تدریس می‌کرد و علاوه بر آن استاد زبان تخصصی انگلیسی در دانشگاه آزاد کرج نیز بود.
حجت الاسلام رزاقی سابقه مسئولیت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه خوارزمی و دانشگاه‌های استان البرز را نیز بر عهده داشته است.
وی دکتری تخصصی الهیات و معارف اسلامی را از حوزه علمیه قم دریافت کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha