جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مریم محمود زاده

حوزه/ مدیر مؤسسه فرهنگی- قرآنی کوثر هدایت گفت: اولویت رسیدگی به مسایل اقتصادی و به خصوص ساماندهی معیشت مردم در شرایط کنونی نباید ما را از اهمیت فرهنگ غافل کند.

مریم محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: به جهت شرایط خاص کشور در سال های اخیر، مطالبات قابل توجهی از دولت سیزدهم وجود دارد، اما با این وجود، حل مشکلات اقتصادی و ساماندهی وضع معیشتی مردم در اولویت قرار دارد.

وی افزود: متأسفانه بعد از شیوع کرونا، شرایط معیشتی مردم سخت تر شد، ضمن آن که علاوه بر مسایل اقتصادی، امور درمانی و بهداشتی و مهار بحران کرونا و واکسیناسیون حائز اهمیت است که باید دولتمردان جدید برای آن تدبیر و برنامه مناسبی داشته باشند.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: با توجه به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و این که فرهنگ بسیار کلیدی و اهمیت آن به سان اهمیت و ضرورت وجود اکسیژن هواست، لذا نباید از اهمیت این مساله غافل شد و بر این اساس، تلاش در جهت ارتقای فرهنگ عمومی جامعه یکی از اولویت های دولت سیزدهم باید باشد.

وی همچنین گفت: متأسفانه به دلایلی ما در دهه های اخیر، یک مقدار از آن فرهنگ دینی و انقلابی فاصله گرفته ایم که نقشه راه و تدابیر مناسب دولتمردان در این زمینه بر اساس شاخصه های بیانیه گام دوم انقلاب از جمله مهم ترین بایسته هاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    0 0
    این همه فرهنگ فرهنگ کردین چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟