پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار

حوزه/ دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور با بیان اینکه امروز طلاب باید از شیوه های نوین تبلیغ بهره گیری کنند، گفت: بدون توجه به شیوه های نوین تبلیغ و بهره گیری از ابزارهای نوین نمی توان برای حوزه های علمیه آینده روشنی را متصور شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی، گفت: باید دانست که بهره گیری از ابزارهای نوین تبلیغی می تواند کمک شایانی به شکل گیری و تقویت حوزه انقلابی داشته باشد.

وی با تأکید بر لزوم توجه حوزویان به انجام کارهای تبلیغی با بهره گیری از ابزارهای نوین رسانه ای اظهار داشت: امروز مؤسسات بسیاری برای انجام کارهای پژوهشی وجود دارند، اما باید دانست جنس کار فضای مجازی، هنر و رسانه معمولاً در حاشیه قرار داشته و به واسطه عدم درک نسبت به وسعت کاری که در راستای آن وجود دارد، همواره مورد بی توجهی قرار گرفته است.

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور با اشاره به لزوم هم افزایی مجموعه های فعال در عرصه تبلیغ فضای مجازی، خاطرنشان کرد: امروز باید کارهایی که در زمینه فضای مجازی، هنر و رسانه در عرصه ملی و بین المللی صورت می گیرد، به شکل گروهی و هم افزا صورت گیرد تا دیده شود.

وی با بیان اینکه امروز طلاب باید از شیوه های نوین تبلیغ بهره گیری کنند، عنوان کرد: باید برای تأثیرگذاری در جامعه به سوی ابزارهای نوین حرکت کنیم و بدانیم اگر به این سمت حرکت نداشته باشیم، بدون شک در آینده با مشکلات بسیاری مواجه خواهیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به توطئه های دشمنان در فضای مجازی برای به انحراف کشاندن جوانان مملکت، خاطرنشان کرد: امروز متأسفانه مسؤولان و متولیان امر فضای مجازی به این مقوله کم توجهی می کنند و فضای مجازی در کشور به صورت افسارگسیخته و رها در دسترس همگان قرار دارد.

وی آسیب ها و پیامدهای ناگوار رها بودن فضای مجازی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: امروز در بسیاری از کشورهای غربی اینترنت به صورت طبقه بندی شده در اختیار گروه های سنی مختلف قرار دارد، اما در کشور ما متأسفانه این امر رها شده و نظارتی هم بر آن وجود ندارد.

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور در پایان یادآور شد: بدون توجه به شیوه های نوین تبلیغ و بهره گیری از ابزارهای نوین نمی توان برای حوزه های علمیه آینده روشنی را متصور شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha