پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کمیته داوری طرح مهرواره محله همدل شهرستان بندر ماهشهر

حوزه/ کمیته داوری طرح مهرواره محله همدل با دعوت از مسئولین شهرستان بندر ماهشهر در محل اداره ویژه تبلیغات اسلامی شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، نشست کمیته داوری طرح مهرواره محله همدل باحضور مدیر اداره ویژه تبلیغات اسلامی ماهشهر، امام جمعه شهرستان، مدیریت حوزه علمیه و مدیر اداره ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست از میان طرح‌ها و شرکت‌کنندگان در اولین مرحله مهرواره محله همدل آثار افرادی که تمام مراحل ثبت مسئله را به انجام رساندند، بررسی و ۳ نفر به انتخاب کمیته داوری برگزیده این دوره مهرواره شدند که از آن میان یک نفر حائز رتبه اول در مهرواره محله همدل در شهرستان بندر ماهشهر جهت معرفی به استان شد.

در این راستا، حجت‌الاسلام سید عابدین موسوی، مدیر اداره ویژه تبلیغات اسلامی ماهشهر، به بیان توضیحاتی در این خصوص پرداخت و گفت: طی مراسمی با حضور گروه‌های جهادی شهرستان و تمامی شرکت‌کنندگان در اولین دوره مهرواره محله همدل از این فرد، گروه و محله تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی در پایان گفت: این طرح سرآغاز توجه به محلات و مساجد و امامان محله در شهرستان بوده و در مراحل و طرح‌های آتی نقایص مرحله اول برطرف و اصلاح خواهد شد؛ با این امید که مشارکت بیشتری از ناحیه فعالان فرهنگی و جهادی محلات شهرستان صورت گیرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha