شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ همایش حجاب و عفاف، با حضور و سخنرانی نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان، امروز در همایش «حجاب و عفاف» که در سالن همایش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار گردید، اظهار داشت: زمانی که ما از حجاب و عفاف در جامعه سخن به میان می آوریم در اصل به مباحث دینی و شرعی و اخلاقی ورود پیدا کرده ایم.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: هر انسانی از باب فطری در برابر گناه و بزه به نوعی گریزان است و این نشان از فطرت پاک انسان دارد و این مورد به کرار در کتاب قرآن و دیگر کتب دینی آمده است.

حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی ادامه داد: زمانی که از حجاب و عفاف در جامعه سخن به میان می آید در اصل جان کلام این است که ما به مسایل دینی و اجتماعی اسلام ورود پیدا کرده ایم.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در جامعه ما دو گروه داریم؛ برخی ها می خواهند با روش و مشی خود که به دور از اخلاقیات است دیگران را به سمت خود جذب کند و برخی دیگر هستند که با اخلاق و فضائل والای دینی به دنبال جذب دیگران هستند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: همه ادب و متانت را دوست دارند و در مجموع یک مطلوب انسانی است، شما نگاه کنید مقوله این شکلی چه میزان بهره‌برداری از آن صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: شخصیت همان متانت و ادب است که از یک فرد چه زن و چه مرد در جامعه اسلامی سر می زند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha