پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بالصور/ إقامة ندوة تخصصية حول "الحجاب والعفاف" بقم المقدسة

حوزه / نشست سبک زندگی فاطمی با موضوع آثار و برکات فردی و اجتماعی حجاب برای خواهران طلبه لرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، خانم پرون معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر، امروز در نشست سبک زندگی فاطمی، با موضوع آثار و برکات فردی و اجتماعی حجاب که به همت نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی به صورت زنده در کانال بصیرت لرستان برگزار شد، گفت: باید با همت جهادی و تبلیغ مستمر و اثرگذار زمینه احیاء فرهنگ عفاف حجاب و تحکیم بنیان خانواده را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه خواهران طلبه به عنوان پرچمداران بصیرت و آگاهی فرهنگ عفاف در جامعه هستند، افزود: برای اشاعه و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باید خواهران طلبه در همه محافل بانوان به رسالت تبلیغی خود بپردازند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر با بیان اینکه طلاب باید در همه زمینه ها برای بانوان و دختران جامعه الگو باشند، خاطرنشان کرد: طلاب باید در رعایت عفاف و حجاب در جامعه کوشا بوده و همواره در این راستا رسالت تبلیغی خود را با سعه صدر و اخلاق نیکو انجام دهند.

پرون در پایان با اشاره به اینکه تبلیغ فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باید مستمر باشد گفت: تبلیغ فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نباید مقطعی و منحصر به هفته عفاف و حجاب باشد، بلکه لازم است رسالت تبلیغی عفاف و حجاب در همه منابر و محافل مبلغان گنجانده شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha