جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه/ در سالروز شهادت شهیدان روحانی شعبانلی عبداللهی و محمد حسین مختاری مدیر حوزه علمیه استان یزد با خانواده معظم این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، مدیر حوزه علمیه استان یزد با خانواده شهیدان روحانی عبداللهی و مختاری دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در سالروز شهادت شهیدان روحانی شعبانعلی عبداللهی و محمدحسین مختاری انجام شد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همه مردم به خصوص مسئولین است و باید همواره درعمل پیرو راه و آرمان های شهدای والامقام باشیم.

وی با تجلیل از ایثار و صبر و فداکاری خانواده شهدا گفت: عزت، امنیت و اقتدار کشور مدیون رشادت ها و شجاعت های شهدا و ایثارگران و صبر و فداکاری خانواده های معظم شهدا است.

لازم به ذکر است پیکر شهید روحانی شعبانعلی عبداللهی بعد از ۳۷ سال انتظار در سال ۱۳۹۸ شناسایی و پس از تشییع در روستای چاه افضل اردکان تدفین شد و همچنین پیکر شهید حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین مختاری نیز بعد از ۳۲ سال در سال ۱۳۹۴ شناسائی و پس از تشییع در روستای حسن آباد رستاق تدفین شد.   

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha