سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 968205
۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
شعبانی

حوزه/ معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در همدان، با اشاره به پیگیری‌های مردم مومن استان که جویای سلامتی نماینده ولی فقیه در استان هستند، گفت: در حدود یک هفته قبل حجت‌الاسلام و المسلمین شعبانی با بروز برخی علائم و مراجعه به مراکز درمانی، تست کرونای ایشان مثبت اعلام شد و در حال در حاضر مراحل درمانی را در منزل طی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مسلم مخفی، معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در همدان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با توجه به پیگیری‌های مردم مومن استان که جویای سلامتی نماینده ولی فقیه در استان هستند، اظهار داشت: در حدود یک هفته قبل حجت‌الاسلام و المسلمین شعبانی با بروز برخی علائم و مراجعه به مراکز درمانی، تست کرونای ایشان مثبت اعلام شد.  

وی افزود: باعنایت به توصیه پزشکان، ایشان پس از طی مراحل درمانی در منزل قرنطینه هستند و بحمدالله شرایط جسمی وی مساعد و رو به بهبود است و تا چند روز آینده در محل کار حضور پیدا خواهند کرد.

معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در همدان با قدردانی از مردم عزیز که پیگیری سلامتی نماینده ولی فقیه در استان بودند از خداوند برای همگان سلامتی و توفیق مسئلت کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha