پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
چادر

حوزه/ کارگاه آموزشی دوخت چادر به همت امور فرهنگی خواهران در صحن صاحب الزمان(عج) آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها برپا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت همزمان با هفته حجاب و عفاف کارگاه رایگان دوخت چادر را ویژه خادمان رسمی خواهر و فرزندان دختر آن‌ها، همسران کارکنان برادر و دختران آن‌ها وهمچنین خادمان افتخاری خواهر در صحن صاحب الزمان(عج)حرم مطهر برپا کرده است.

این کارگاه با هدف آموزش مهارت دوخت انواع چادرهای ایرانی و عربی از جمله چادر ایرانی ساده، چادر حسنی، چادر قجری، چادر خلیجی و بحرینی در حرم مطهر برپا شده و به دلیل استقبال خادمان افتخاری خواهر تا پایان هفته عفاف و حجاب ادامه دارد.

علاقه مندان برای ثبت نام در این کارگاه می‌توانند با شماره ۳۷۱۷۵۵۶۱ تماس بگیرند.

این کارگاه از ۲۱ تیرماه در صحن صاحب الزمان(عج) برپا شده و در مدت سه روز برپایی روزانه دو کارگاه با ظرفیت هر کارگاه ۲۵نفر برگزار شده که در مجموع در سه روز برگزاری کارگاه ۱۱۰نفر در این کارگاه آموزشی شرکت کرده اند.

لازم به ذکر است، امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها از طریق کانال‌های مجازی «شده ام۹ ساله»،« آستان مهر» و« معصومانه» همزمان با هفته حجاب و عفاف در فضای مجازی نیز به صورت کشوری برای دختران کودک و نوجوان و بانوان در گروه‌های سنی مختلف برنامه‌های فرهنگی و معارفی متنوعی در نظر گرفته است که بانوان با عضویت در این کانال‌ها می‌توانند در برنامه‌های امور فرهنگی خواهران شرکت کرده و با حضور و مشارکت در برنامه ها از آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیهاجوایز و هدایای متبرکی مختلفی را دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha