پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام سابقی نژاد

حوزه/ پس از فوت حجت‌الاسلام سابقی نژاد، از روحانیون جهادی حوزه علمیه سیستان و بلوچستان بر اثر ابتلا به کرونا، با تلاش آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، مقام شهادت این روحانی جهادی به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، پس از فوت حجت‌الاسلام سابقی نژاد، از روحانیون جهادی حوزه علمیه سیستان و بلوچستان بر اثر ابتلا به کرونا، با تلاش آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، مقام شهادت این روحانی جهادی به ثبت رسید.

بر اساس این گزارش، شهید سابقی نژاد، از روحانیون فعال جهادی سیستان و بلوچستان بود که ماه‌ها در امر تجهیز اموات کرونایی مشغول به خدمت مخلصانه بود و سرانجام بر اثر ابتلا به کرونا، به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

پس از فوت این روحانی جهادی، با پیگیری‌های مجاهدانه «آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور»، «آیت الله محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان»، «حجت‌الاسلام‌والمسلمین زمانی، مسئول دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه»، «حجت‌الاسلام‌والمسلمین رمضانی، مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان» و مجموعه‌هایی همچون «سپاه پاسداران»، «بسیج طلاب» و «سازمان تبلیغات»، شهادت شهید سلامت سابقی نژاد ثبت گردید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha