جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عفاف و حجاب

حوزه/ خانم معصومی‌اصل گفت: مسئله حجاب را با دلیل عقلی و علمی به فرزندان خود بیاموزیم زیرا ایمان ارثی و فصلی دوام و پایداری ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، نشست تخصصی حجاب با همکاری مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء فاضل آباد با سایر نهادهای اجرایی در پارک فرهنگیان این شهر برگزار شد.

در این نشست، خانم معصومی با بیان این مطلب که حجاب و عفاف یکی از شعائر الهی است و برگزاری نشست‌ها و همایشات باعث احیاء این موضوع می شود، اضافه کرد: این برنامه‌ها مقدمه‌ای برای مقوله حجاب و عفاف محسوب شده و برای نهادینه کردن این امر اقدامات فراتری نیاز است.

وی اشاره کرد: دشمن با تشکیل اتاق فکرهای بسیاری، در تغییر سبک زندگی تلاش می‌کند؛ و با اجرای برنامه های پیچیده، فضای مجازی را قتلگاه فرهنگی برای جوانان کرده است.

مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: فرهنگ مانند هوا برای تنفس بوده و در صورت مسمومیت، هلاکت همه را در پی خواهد داشت؛ مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) می فرمایند: «من برخی اوقات به خاطر مسائل فرهنگی بی‌خواب می شوم».

خانم معصومی‌اصل اذعان کرد: با وجود مراکز فرهنگی بسیار، باز هم در مقوله عفاف و حجاب کم‌کاری شده و در صورت عدم تجهیز هوشیارانه در این مقوله، نه تنها حجاب و عفاف نابود می‌شود بلکه خطر گریز از دین برای نسل آینده به وجود خواهد آمد.

وی با تاکید بر این مطلب که مادران دانشمند و عاقل می‌توانند دین را به زیبایی به فرزندان خود منتقل کنند، افزود: دشمن به عدم اقناع جوانان توسط خانواده‌ها پی برده است.

مدرس دانشگاه تاکید کرد: مسئله حجاب را با دلیل عقلی و علمی به فرزندان خود بیاموزیم زیرا ایمان ارثی و فصلی دوام و پایداری ندارد.

در حاشیه این نشست، نمایشگاه محصولات خانگی بانوان و آموزش نقاشی بر روی شیشه برای نوجوانان‌ و نقاشی کوکان برگزار شد.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha