جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 969452
۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
مسابقه از غدیر تا ظهور

حوزه/ مسابقه «از غدیر تا ظهور» به همت اداره فضای مجازی و رسانه اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اداره فضای مجازی و رسانه اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل حوزه های علمیه خواهران، مسابقه «از غدیر تا ظهور» را در سه بخش نوشتاری(مقاله و دلنوشته)، چندرسانه‌ای(کلیپ و نماهنگ، مستند کوتاه و پادکست صوتی) و گرافیک(تصویرسازی، پوستر مفهومی و عکس نوشته) برگزار می کند.

«روز اکمال دین و اتمام نعمت»، «امامت از طلوع تا ظهور»، «غدیر مظهر وحدت و عزت اسلامی»، «غدیر اوج مطلوب همه رسالت‌ها»، «نقش آفرینی زنان در واقعه غدیر»، «غدیر و انقلاب اسلامی ایران» و «جایگاه زنان در خانواده غدیری» موضوعات و محورهای محتوایی این مسابقه را تشکیل می دهند.

مهلت ارسال آثار به مسابقه «از غدیر تا ظهور» تا عید غدیر خم معین شده و علاقه مندان می توانند آثار خود را به آیدی resanehsho@ در پیام رسان ایتا ارسال نمایند.

زمان اعلام آثار برگزیده ۱۳ مردادماه ۱۴۰۰ همزمان با روز مباهله خواهد بود و به ۲۰ نفر از افراد برگزیده جوایز نفیس شامل ۱۰ عدد نگین متبرک بارگاه منور امام حسین(ع) و ۱۰ عدد نگین متبرک بارگاه منور حضرت فاطمه معصومه(س) اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha