پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بازدید نماینده ولی‌فقیه خوزستان از روستاهای حمیدیه

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان برای چندمین بار از روستاهای مسیر گمبوعه شهرستان حمیدیه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برای چندمین بار از روستاهای مسیر گمبوعه شهرستان حمیدیه بازدید کرد.

در این بازدید مدیرکل جهاد کشاورزی خوزستان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، امام جمعه و فرماندار شهرستان حمیدیه و جمعی از مسئولان شهرستانی نیز حضور داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان برای چندمین بار است که از روستاهای مسیر گمبوعه بزرگ بازدید می‌کند که با توجه به پیگیری‌های انجام شده بخشی از مشکل آب شرب و احشام برطرف شده بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد همچنین در گفتگوی تلفنی با استاندار خوزستان بر رفع مشکلات و تسریع در این امر تأکید کرد. همچنین در این بازدید مسئولان بخش آبفا و کشاورزی قول رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم را دادند.

در این بازدید قریب به سه ساعته، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان از نزدیک شاهد وضعیت آب شرب و انتقال آب به‌وسیله تانکر به اهالی بود و به استمرار این خدمات اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha