پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دیدار مسئول دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با حجت‌الاسلام علی نژاد

حوزه/ حجت‌الاسلام دبیری فرد با حضور در دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان با حجت‌الاسلام علی نژاد دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمد دبیری فرد رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، با حضور در دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان با حجت‌الاسلام علی نژاد دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام دبیری فرد با بیان ظرفیت مختلف دفتر در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی  و تبلیغی ابراز داشت: این دفتر آمادگی دارد دوره‌های مد نظر ائمه جمعه استان را با توجه به نیاز هر شهر برگزار نماید.

وی با تأکید بر محور بودن امام جمعه در هر شهر عنوان داشت: بنای ما این است که امور هر شهر را با امام جمعه آن شهر هماهنگ کرده و به اجرا برسانیم.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان تأمین مبلغان متخصص برای هر شهر را مورد اشاره قرار داد و بر لزوم حرکتی همه‌جانبه برای مقابله با فرقه‌های انحرافی تأکید کرد.

وی گفت: باید متناسب با نیاز استان خوزستان در دروس حوزوی تغییراتی حاصل شود تا از رهگذر آن‌همه طلاب ما بتوانند متناسب با مقتضیات زمان و نیاز روز به پاسخگویی مفید و مؤثر بپردازند.

همچنین حجت‌الاسلام علی نژاد، رییس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان ضمن خیرمقدم، فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان را ابتدای تأسیس تا کنون را خوب ارزیابی کرد و گفت: کار جهادی، آموزشی، تبلیغی و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی در استان واقعاً مؤثر بوده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha